Er wordt in de zevenbladstraat veel op de stoep geparkeerd. Hierdoor ontstaan situaties waarbij men niet met de auto uit of in de parkeervakken komt. Dit kan vooral in het geval van een calamiteit/afspraak zeer storend zijn. Daarnaast spelen er veel kinderen in de straat. Auto's die langsrijden zien zo niet goed of er kinderen willen oversteken omdat de auto('s) op de stoep het zicht blokkeren. Er is genoeg parkeergelegenheid dus daar hoeft het niet aan te liggen.
Lat: 51.9670526259603 Long: 5.89581195736567
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.